حجت‌الاسلام جلیلی صفت در مراسم بزرگداشت عید سعید غدیر خم: جامعه غدیری قطعا عاشورایی عمل می‌کند/غدیرب

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

وی افزود: عید سعید غدیرخم مظهر همه فضیلت‌ها، شرافت‌ها، خوبی‌ها، ایثار‌ها و فداکاری جامعه اسلامی است و همه باید این عید بزرگ را پاس بدارند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه غدیرخم روزی است که خداوند متعال برای یک جامعه عزیز و سربلند الگو معرفی کردند، گفت: اگر جامعه می‌خواهد عزیز، با عزت و آزادمند باشد باید در مکتب علی (ع) تربیت شده و در مسیر «غدیر» گام بردارد.

وی ادامه داد: حضرت امیرالمومنین خطاب به پیروان خود می فرمایند: «شعار غدیری‌ها و تربیت شدگان غدیر این است که اگر احساس کردید عده‌ای در جامعه بنا دارند بر شما تسلط یابند، همچون شتر 2 ساله باشید، یعنی نه شیری دارد که بدوشند و نه پشتی دارد که از آن سواری بگیرند، بنابراین مواظبت کنید که اگر فتنه‌ای در جایی به پا شد، مخالفان غدیر و عاشورا از آن سوء استفاده نکنند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به حضور دونالد ترامپ در برخی از کشورهای عربی، گفت: ترامپ در منطقه خلیج فارس آمد و صریحاً اعلام کرد که برای دوشیدن آمده است؛ هرچند که هم دوشیدند و هم سوار شدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی‌صفت افزود: در مکتب غدیر و امام علی(ع)، انسان‌های با عزت، سربلند و عزیز تربیت‌ می‌شوند تا با قامتی ایستاده و مصمم در مقابل همه دنیاخواهی مستکبران بایستند؛ در چهارچوب زندگی ولایی امیرالمومنین هر جا ظالمی باشد باید با آن ستیز کرد و هر جا مظلومی باشد باید از آن دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی، رهبری امت اسلامی و برخواسته از غدیر را نشانه رفته است، بیان کرد: غدیر باوران در عصر اتم با روحیه شهادت طلبی و با بهره از سلاح ولایت استکبار را به ستوه آوره و آرایش آنها را به هم ریخته است.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ولادت پیشوای اول شیعان حضرت امیرالمومنین(ع) در خانه کعبه، توحید و یکتاپرستی بدون پذیرش ولایت را بی‌اعتبار خواند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی‌صفت در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم آل سعود در یمن اشاره و این جنایات را برای مبارزه با مکتب امام علی (ع) عنوان و تصریح کرد: جنایاتی که این‌ها در یمن مرتکب می‌شوند، دشمنان دین را هم به گریه انداخته است.

وی با اشاره به کلامی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه «اگر سختی و مشکلی در جامعه پیش آمد صبوری پیشه کنید چرا که دشمن از صبر و وقار شما می‌ترسد»، گفت: امروز نیز استکبار و دشمنان در جامعه ایجاد آشفتگی کرده‌اند چرا که جز به سلطه بر هستی و عالم فکر نمی‌کنند و می‌خواهند همه برده حلقه به گوش آنها شوند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عید سعید غدیر خم را دشمن ستیز برشمرد و خاطرنشان کرد: افتخار غدیری‌ها امروز این است که علاوه بر حفظ کشور خود در این آشفته بازار دنیا، کشورهایی همچون سوریه و عراق را نیز از چنگال مستکبران و تکفیری‌ها نجات دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین جلیلی‌صفت یادآور شد: استکبار بداند 40 سال پیش با دست‌های خالی دستبند به دست دشمن زدیم در حالی که امروز قدرتمندیم و سلاح بدست داریم و بالاترین اسلحه ما نیز ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از رهبری ولایت فقیه که برخواسته از غدیر و عاشورا است هراس دارد، گفت: رهبر شیعیان جهان در محراب عبادت و میدان نبرد، عدالت خواهی و ظلم ستیزی در صف اول و خط مقدم ایستاده است.

بر پایه این گزارش، در این مراسم از کارکنان و افسران وظیفه سادات حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی تجلیل و تقدیر به عمل آم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش ، غدیر ، دریای مواج

تاريخ : پنج شنبه 8 شهريور 1397 | 23:56 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا